Turisme i comunicación a Espanya

05.11.2012
Turisme comunicación Espanya

Segons publica un article del diari “El País” i l’informe Coyuntur, dels 9,3 milions de turistes estrangers que van visitar Espanya de gener a març de 2012, 1,8 milions van ser britànics, 1,5 milions alemanys i 1,3 milions francesos. Entre les destinacions més sol·licitades està la costa Mediterránea, ciutats com Barcelona, Benidorm, Màlaga, Mallorca, Marbella, Salou i Torrevella acullen en les seves poblacions un elevat nombre de turistes durant el període estival.

Els restaurants, hotels, càmpings, empreses de lloguer de cotxes o de pisos i altres empreses que tenen els turistes com a principals clients, sobretot durant les vacances d’estiu, adapten els seus negocis a l’elevada demanda alemanya, francesa, anglesa i russa. D’aquesta manera posen a disposició del client menús i fullets en la seva llengua materna. Però per oferir aquest tipus de servei i diferenciació, les empreses han de contractar traductors professionals perquè el receptor pugui comprendre correctament el missatge.

Si aquest es el seu cas, i vol diferenciar-se de la seva competència, Alphatrad Espanya, serà el seu millor aliat.

Font: ElPais.com