Notícies sobre traducció de llocs web

La publicitat a les xarxes socials mòbil i èxit individual
La publicitat a les xarxes socials, és a dir, la publicitat a Facebook, Twitter i altres xarxes, ofereix a les empreses l’oportunitat d’arribar als seus grups objectiu de manera molt directa. Mitjançant l’ajust de diferents filtres, no només es poden ajustar prèviament les franges d’edat i les regions dels seus clients, sinó també les zones d’interès més específiques. A través de la publicitat dirigida, la despesa financera de l’anunciant és inferior a la despesa de les grans campanyes de mailing o, fins i tot, a la despesa de bustiada.
Llegir mes
Fets i números de la banca electrònica
La banca electrònica clàssica, a través de la qual es pot accedir als comptes bancaris personals a través d’Internet, no es va inventar a Silicon Valley, sinó que ho va fer un banc de consum de la zona de Düsseldorf. A la dècada de 1980, aquest petit banc va fer que per primer cop fos possible consultar les finances personals en línia. Va començar sent un sistema d’autoservei al vestíbul del banc, que permetia als seus clients accedir als seus comptes les 24 hores del dia.
Llegir mes
el mercat del comerç electrònic a Suècia
El mercat del comerç electrònic a Suècia ha cobrat una enorme rellevància recentment. Els últims cinc anys aproximadament, el seu creixement ha estat espectacular i algunes grans empreses de venda a distancia van preparar el camí per a un marcat increment en les xifres de vendes per Internet. El 2016, la facturació online a Suècia va superar els 10.000 milions d’euros i a les previsions per a 2017 s’aprecia un repunt, amb un atractiu especial de determinats grups de productes per als consumidors suecs a la xarxa.  
Llegir mes