La publicitat a les xarxes socials: mòbil i èxit individual

La publicitat a les xarxes socials mòbil i èxit individual


La publicitat a les xarxes socials, és a dir, la publicitat a Facebook, Twitter i altres xarxes, ofereix a les empreses l’oportunitat d’arribar als seus grups objectiu de manera molt directa. Mitjançant l’ajust de diferents filtres, no només es poden ajustar prèviament les franges d’edat i les regions dels seus clients, sinó també les zones d’interès més específiques. A través de la publicitat dirigida, la despesa financera de l’anunciant és inferior a la despesa de les grans campanyes de mailing o, fins i tot, a la despesa de bustiada. L’eina de la publicitat a les xarxes socials s’utilitza també de manera molt distinta segons el país.

 

Les empreses confien cada cop més en la publicitat a les xarxes socials a través de dispositius mòbils

Cada cop més usuaris es connecten als seus comptes en xarxes socials a través de dispositius mòbils i les empreses estan atentes a aquesta tendència. En principi, a la majoria de països, la proporció de publicitat en xarxes socials a través de dispositius mòbils és ja significativament major que els diners que es gasten en mitjans publicitaris tradicionals. Als EUA, es gasten més de 32.000 milions d’euros anuals en publicitat en línia dirigida, i menys d’una desena part d’aquesta quantitat es gasta en publicitat clàssica. A la Xina, la proporció de mesures publicitàries per a dispositius mòbils es del 50 % (13.000 milions), mentre que a l’Índia, amb un pressupost total per a publicitat superior als 3.000 milions, les empreses estudien arribar al 80 % dels seus clients potencials a través dels dispositius mòbils. Només al Brasil i a França, la publicitat tradicional i la versió mòbil comparteixen gairebé la meitat del pressupost total que les empreses destinen a publicitat.

 

Els anuncis eficaços són molt curts, moderns i útils

Les empreses opten per col·locar vídeos útils i exemples pràctics als seus anuncis, per tal que aquests no esdevinguin molestos al seu telèfon intel·ligent. Si vol aconseguir l’èxit a escala mundial amb aquest tipus de publicitat, no només necessita unes bones imatges, sinó també textos i missatges de veu. Traduïm textos de tot tipus i recolzem el seu projecte publicitari amb locutors experimentats que li permetran arribar als seus grups objectiu arreu del món. Posi’s en contacte amb nosaltres sense cap compromís.

Sobre l’autor

Frédéric Ibanez

L’equip editorial dirigit pel fundador del grup al qual pertany Alphatrad està format per experts especialitzats en serveis lingüístics. El nostre objectiu és oferir-li regularment articles vinculats a la traducció i als serveis lingüístics per poder respondre millor a les seves necessitats.

Afegiu un nou comentari